Microsoft Dynamics
365

Microsoft
Dynamics 365

Poznajte svojich zákazníkov a porozumejte ich individuálnym potrebám

Microsoft Dynamics 365 je nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM), obchodných riešení, ktoré riadia obchodnú produktivitu a efektivitu marketingu, Business Intelligence a správu kampaní.

Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) umožňuje oveľa efektívnejšie riadenie obchodných procesov a poskytuje plnohodnotný prehľad o chode a aktuálnom stave obchodného oddelenia a vedie k spokojnosti zákazníkov.

Funkcionality/Moduly

Modul Predaj pomáha obchodným manažérom získať prehľad o efektívnosti jednotlivých obchodníkov, o aktuálnych aj ukončených obchodných príležitostiach, o celkovom stave obchodného oddelenia. S podporou modulu má obchodník dostatok času na budovanie hlbších a zmysluplných vzťahov so zákazníkmi.

Zistiť viac

Modul Služby poskytuje evidenciu celej činnosti v rámci obchodného prípadu, ako napr. záručný a pozáručný servis, reklamácie a servisné prehliadky.

Zistiť viac

Modul Marketing umožňuje jednoduché plánovanie marketingových kampaní na základe vytvorených zoznamov, vykonávanie kampaní a spätné vyhodnocovanie stanovených cieľov.

Zistiť viac
Dynamics-CRM-COMP

Výhody Microsoft Dynamics 365

Obchodné prehľady

Webový prístup

Zostaňte v spojení so svojou kanceláriou aj keď ste mimo nej

  • Okamžitý prístup k najdôležitejším údajom o zákazníkoch
  • Zaznamenanie poznámok a správ
  • Zobrazenie údajov v reálnom čase, s možnosťou off-line režimu v prípade veľmi slabého resp. žiadneho internetového pripojenia, po obnovení pripojenia sa všetky údaje synchronizujú
  • Určené pre všetky dotykové mobilné zariadenia s operačným systémom Windows, iOS a Android

Prepojenie CRM s programom Outlookom (otvorenie pop-okna)

  • Pridávajte kontakty do CRM priamo z došlého e-mail
  • Ukladajte e-maily od zákazníkov priam ku kontaktu alebo obchodnej príležitosti v CRM
  • Automatické vytvorenie úlohy v Outlooku po naplánovaní stretnutia v CRM
  • Automatické prepojenie všetkých prichádzajúcich odchádzajúce e-mailov k obchodnému prípadu
  • Zobrazovanie informácií zo systému CRM pri e-mailových správa priamo v Outlooku

Prepojenie CRM s programovým balíkom Microsoft Office / programom Excel (so známym softvérom)

    • Ušetrite čaj a námahu a vykonávajte analýzy, úpravy záznamov a pracujte s CRM údajmi v známom prostredí Excel, otvorenom v rámci programu CRM.
    • S podporou CRM pre tablety a telefóny môžete exportovať a analyzovať údaje v Exceli z mobilného zariadenia.
    • Dokumenty so CRM údajmi vytvárajte rýchlo a jednoducho

Vytváranie vlastných fáz pre obchodné, marketingové postupy

Vytváranie povinných krokov v rámci fáz, bez splnenia ktorých systém neumožní prejsť do ďalšej fázy

Prispôsobenie systému CRM individuálnym potrebám spoločnosti