Microsoft Dynamics 365 je nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM), obchodných riešení, ktoré riadia obchodnú produktivitu a efektivitu marketingu, Business Intelligence a správu kampaní.
Microsoft Dynamics
365
Microsoft
Dynamics 365
Poznajte svojich zákazníkov a porozumejte ich individuálnym potrebám
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) umožňuje oveľa efektívnejšie riadenie obchodných procesov a poskytuje plnohodnotný prehľad o chode a aktuálnom stave obchodného oddelenia a vedie k spokojnosti zákazníkov.
Funkcionality/Moduly
Modul Predaj pomáha obchodným manažérom získať prehľad o efektívnosti jednotlivých obchodníkov, o aktuálnych aj ukončených obchodných príležitostiach, o celkovom stave obchodného oddelenia. S podporou modulu má obchodník dostatok času na budovanie hlbších a zmysluplných vzťahov so zákazníkmi.
Modul Služby poskytuje evidenciu celej činnosti v rámci obchodného prípadu, ako napr. záručný a pozáručný servis, reklamácie a servisné prehliadky.
Modul Marketing umožňuje jednoduché plánovanie marketingových kampaní na základe vytvorených zoznamov, vykonávanie kampaní a spätné vyhodnocovanie stanovených cieľov.
Výhody Microsoft Dynamics 365
Obchodné prehľady
Webový prístup
Zostaňte v spojení so svojou kanceláriou aj keď ste mimo nej
- Okamžitý prístup k najdôležitejším údajom o zákazníkoch
- Zaznamenanie poznámok a správ
- Zobrazenie údajov v reálnom čase, s možnosťou off-line režimu v prípade veľmi slabého resp. žiadneho internetového pripojenia, po obnovení pripojenia sa všetky údaje synchronizujú
- Určené pre všetky dotykové mobilné zariadenia s operačným systémom Windows, iOS a Android
Prepojenie CRM s programom Outlookom (otvorenie pop-okna)
- Pridávajte kontakty do CRM priamo z došlého e-mail
- Ukladajte e-maily od zákazníkov priam ku kontaktu alebo obchodnej príležitosti v CRM
- Automatické vytvorenie úlohy v Outlooku po naplánovaní stretnutia v CRM
- Automatické prepojenie všetkých prichádzajúcich odchádzajúce e-mailov k obchodnému prípadu
- Zobrazovanie informácií zo systému CRM pri e-mailových správa priamo v Outlooku
Prepojenie CRM s programovým balíkom Microsoft Office / programom Excel (so známym softvérom)
-
- Ušetrite čaj a námahu a vykonávajte analýzy, úpravy záznamov a pracujte s CRM údajmi v známom prostredí Excel, otvorenom v rámci programu CRM.
- S podporou CRM pre tablety a telefóny môžete exportovať a analyzovať údaje v Exceli z mobilného zariadenia.
- Dokumenty so CRM údajmi vytvárajte rýchlo a jednoducho
Vytváranie vlastných fáz pre obchodné, marketingové postupy
Vytváranie povinných krokov v rámci fáz, bez splnenia ktorých systém neumožní prejsť do ďalšej fázy
Prispôsobenie systému CRM individuálnym potrebám spoločnosti