HelpDesk

Efektívne riadenie a správa požiadaviek

helpdesk-icon

HelpDesk

Efektívne riadenie a správa požiadaviek

helpdesk-icon

HelpDesk je moderná webová aplikácia zákazníckej podpory určená na profesionálnu správu a riadenie požiadaviek. Jednoduchou a zrozumiteľnou formou poskytuje úplný prehľad o všetkých evidovaných požiadavkách zákazníkom aj zamestnancom v reálnom čase, umožňuje sledovať priebeh ich spracovania a plnenie termínov, čím výrazne napomáha dosiahnuť prvotriedny zákaznícky servis.

Okrem základných funkcií pre správu požiadaviek aplikácia HelpDesk ponúka používateľom množstvo pokročilých funkcií a individuálnych a detailných nastavení, vďaka ktorým si môžete aplikáciu nastaviť v mnohých smeroch presne podľa vnútrofiremných potrieb.

Aplikácia HelpDesk funguje samostatne, alebo môže byť prepojená na Váš informačný systém alebo CRM systém.

pdf-download  Prospekt na stiahnutie

HelpDesk je moderná webová aplikácia zákazníckej podpory určená na profesionálnu správu a riadenie požiadaviek. Jednoduchou a zrozumiteľnou formou poskytuje úplný prehľad o všetkých evidovaných požiadavkách zákazníkom aj zamestnancom v reálnom čase, umožňuje sledovať priebeh ich spracovania a plnenie termínov, čím výrazne napomáha dosiahnuť prvotriedny zákaznícky servis.

Okrem základných funkcií pre správu požiadaviek aplikácia HelpDesk ponúka používateľom množstvo pokročilých funkcií a individuálnych a detailných nastavení, vďaka ktorým si môžete aplikáciu nastaviť v mnohých smeroch presne podľa vnútrofiremných potrieb.

Aplikácia HelpDesk funguje samostatne, alebo môže byť prepojená na Váš informačný systém alebo CRM systém.

pdf-download  Prospekt na stiahnutie

Profesionálna aplikácia pre prvotriedny zákaznícky servis

helpdes-responsive

   

Základné funkcie

 

 

  • Vytvorenie a správa požiadaviek
  • Evidencia reklamačných požiadaviek
  • Priradenie požiadavky osobe zodpovednej za jej plnenie
  • Odsúhlasenie rozsahu požiadavky alebo navrhovaného rozpočtu
  • Rýchle a jednoduché vyhľadávanie požiadaviek
  • Pokročilé filtrovanie požiadaviek
  • Komunikácia so zákazníkom cez chat
  • Konzultácie medzi zamestnancami v rámci internej komunikácie
  • Priloženie dokumentácie k požiadavke v rôznych formátoch – výkresy, fotografie, a pod.
  • Nastavenie používateľských oprávnení podľa zodpovedností pracovnej pozície
  • Možnosť zohľadňovania kalendára (sviatky, pracovné voľno)
  • Prehľadná história každej požiadavky (vrátane dátumu a osoby, ktorá zmenu vykonala)
  • Sledovanie priebehu realizácie požiadavky v čase a nákladoch

   

Základné funkcie

 

  • Vytvorenie a správa požiadaviek
  • Evidencia reklamačných požiadaviek
  • Priradenie požiadavky osobe zodpovednej za jej plnenie
  • Odsúhlasenie rozsahu požiadavky alebo navrhovaného rozpočtu
  • Rýchle a jednoduché vyhľadávanie požiadaviek
  • Pokročilé filtrovanie požiadaviek
  • Komunikácia so zákazníkom cez chat
  • Konzultácie medzi zamestnancami v rámci internej komunikácie
  • Priloženie dokumentácie k požiadavke v rôznych formátoch – výkresy, fotografie, a pod.
  • Nastavenie používateľských oprávnení podľa zodpovedností pracovnej pozície
  • Možnosť zohľadňovania kalendára (sviatky, pracovné voľno)
  • Prehľadná história každej požiadavky (vrátane dátumu a osoby, ktorá zmenu vykonala)
  • Sledovanie priebehu realizácie požiadavky v čase a nákladoch

Moderné riešenie v starostlivosti o zákazníka

pokrocile-funkcie-icon  

Pokročilé funkcie

pokrocile-funkcie-icon
Pokročilé funkcie

jednoduchost-icon  Jednoduchosť a dostupnosť kedykoľvek a kdekoľvek

      • Jednoduchá na používanie vďaka prehľadnému webovému rozhraniu
      • Dostupná prostredníctvom webového klienta na desktope, tablete a mobilnom telefóne
      • Bez nutnosti inštalácie systému na vlastný počítač alebo server
      • Dostupná v rôznych jazykových verziách (s možnosťou konfigurácie ďalších jazykov)

   Prepojiteľnosť s informačným systémom

      • Funguje samostatne, ale môžete ju prepojiť na svoj informačný systém alebo CRM.
      • V  prípade prepojenia s ERP systémom sa pri zadávaní novej požiadavky údaje načítavajú priamo z IS (kontakt, údaje z predajnej objednávky, a pod.)

optimalizacia-icon   Optimalizácia spracovania požiadaviek

      • Nastavenie dohodnutých zmluvných/zákazníckych cenových podmienok pre stanovenie návrhu ceny požiadavky
        • Vytvorenie návrhu ceny pre riešenie konkrétnej požiadavky
        • Schvaľovanie navrhovaného rozpočtu požiadavky
        • Notifikácie o prípadných zmenách v dohodnutom rozpočte požiadavky
        • Automatické nastavenie termínov v súlade s podmienkami SLA
        • Priorizovanie požiadaviek od zákazníkov v súlade s podmienkami SLA
        • Definovanie zastupovania a delegovanie požiadavky počas dovolenky a PN

    prehladnost-konfigurovatelnost-icon   Prehľadnosť a konfigurovateľnosť

        • Nastavenie prístupových práv pre každého používateľa na základe pracovnej pozície
        • Prehľadné zobrazenie o všetkých požiadavkách, za ktoré je používateľ zodpovedný
        • Prispôsobenie aplikácie používateľa-manažéra vlastným potrebám:
          • emailové šablóny
          • pracovné postupy
          • preklady
          • typy požiadaviek
          • zákazníkov
          • spravovať zastupovanie
    • mail-notifikacia-icon   E-mailová notifikácia
          • Upozornenie formou e-mailovej správy o každej zmene, s priamym odkazom na súvisiacu požiadavku
          • Rôzne druhy šablón e-mailovej notifikácie
            • pri zmene stavu požiadavky
            • pri zmene akéhokoľvek poľa na požiadavke (napr. priorita, kontaktná osoba)
            • pri novom príspevku v diskusii
          • Možnosť definovať rôzne šablóny e-mailov pre zákazníka, operátora podpory, pre manažéra a pod.

jednoduchost-iconJednoduchosť a dostupnosť kedykoľvek a kdekoľvek

    • Jednoduchá na používanie vďaka prehľadnému webovému rozhraniu
    • Dostupná prostredníctvom webového klienta na desktope, tablete a mobilnom telefóne
    • Bez nutnosti inštalácie systému na vlastný počítač alebo server
    • Dostupná v rôznych jazykových verziách (s možnosťou konfigurácie ďalších jazykov)

prepojitelnost-iconPrepojiteľnosť s informačným systémom

    • Funguje samostatne, ale môžete ju prepojiť na svoj informačný systém alebo CRM.
    • V  prípade prepojenia s ERP systémom sa pri zadávaní novej požiadavky údaje načítavajú priamo z IS (kontakt, údaje z predajnej objednávky, a pod.)

optimalizacia-iconOptimalizácia spracovania požiadaviek

    • Nastavenie dohodnutých zmluvných/zákazníckych cenových podmienok pre stanovenie návrhu ceny požiadavky
    • Vytvorenie návrhu ceny pre riešenie konkrétnej požiadavky
    • Schvaľovanie navrhovaného rozpočtu požiadavky
    • Notifikácie o prípadných zmenách v dohodnutom rozpočte požiadavky
    • Automatické nastavenie termínov v súlade s podmienkami SLA
    • Priorizovanie požiadaviek od zákazníkov v súlade s podmienkami SLA
    • Definovanie zastupovania a delegovanie požiadavky počas dovolenky a PN

prehladnost-konfigurovatelnost-icon

Prehľadnosť a konfigurovateľnosť

    • Nastavenie prístupových práv pre každého používateľa na základe pracovnej pozície
    • Prehľadné zobrazenie o všetkých požiadavkách, za ktoré je používateľ zodpovedný
    • Prispôsobenie aplikácie používateľa-manažéra vlastným potrebám:
      • emailové šablóny
      • pracovné postupy
      • preklady
      • typy požiadaviek
      • zákazníkov
      • spravovať zastupovanie

    mail-notifikacia-iconE-mailová notifikácia

      • Upozornenie formou e-mailovej správy o každej zmene, s priamym odkazom na súvisiacu požiadavku
      • Rôzne druhy šablón e-mailovej notifikácie
        • pri zmene stavu požiadavky
        • pri zmene akéhokoľvek poľa na požiadavke (napr. priorita, kontaktná osoba)
        • pri novom príspevku v diskusii
      • Možnosť definovať rôzne šablóny e-mailov pre zákazníka, operátora podpory, pre manažéra a pod.

Udržujte zákazníkov spokojných vďaka rýchlej odozve a kvalitnému plneniu jeho požiadaviek

Udržujte zákazníkov spokojných vďaka rýchlej odozve a kvalitnému plneniu jeho požiadaviek