Microsoft Dynamics 365 Business Central je najmodernejšie riešenie na komplexnú a efektívnu správu podnikov. Nezáleží na tom, či ste doma, v práci alebo na pláži s prístupom k internetu, stále budete mať v rukách silný nástroj na prijímanie správnych rozhodnutí a vytvorenie si náskoku pred svojou konkurenciou. Vďaka jednoduchému použitiu a prehľadnému zobrazeniu informácií máte svoju firmu stále plne pod kontrolou.
Microsoft Dynamics 365
Business Central
Microsoft Dynamics
365 Business
Central
Správne rozhodnutia vďaka modernému
podnikovému informačnému systému
Je to zložité? Určite nie. S nami zvládnete prechod zo svojho súčasného jednoduchého účtovného softvéru na plnohodnotný informačný systém Dynamics 365 Business Central v krátkom čase a s istotou. Postaráme sa o jeho implementáciu, migráciu dát aj zaškolenie personálu. Budete tak môcť využívať všetky jeho výhody, vzájomne poprepájať jednotlivé oddelenia vo firme a zvýšiť efektivitu procesov.
Dynamics 365 Business Central - moderný informačný systém pre váš podnik
Pripojte sa aj vy k viac ako 2,5 miliónu spokojných používateľov Dynamics 365 Business Central
v 150 000 firmách po celom svete.
Blog
Dynamics 365 Business Central - moderný informačný systém pre váš podnik
Pripojte sa aj vy k viac ako 2,5 miliónu spokojných používateľov Dynamics 365 Business Central
v 150 000 firmách po celom svete.
Dynamics 365 Business Central s modernými funkciami poskytuje podporu pre:
Financie ako základ
Berte legislatívnu správnosť systému za samozrejmosť a venujte sa finančnému riadeniu podniku. Spoľahnite sa na svoj podnikový informačný systém, povinné výkazy predsa urobíte na pár klikov.
Robte správne rozhodnutia
Prepojte údaje naprieč účtovníctvom, predajom, nákupom, výrobou a získajte úplný prehľad o svojej firme. Zamerajte sa na finančné výsledky a riaďte svoju firmu na základe rôznych podnikových analýz.
Zlepšite finančné plánovanie
Spresnite finančné prognózy analýzou údajov vo Vašom informačnom systéme. Prehľady si prispôsobte pomocou jednoduchej integrácie s programom Microsoft Excel.
Automatizujte procesy vytvárania cenovej ponuky
Dovoľte svojim obchodným manažérom pracovať s informačným systémom. Uložené historické údaje o zákazníkovi a dôležité maličkosti môžu obchodný prípad naviesť správnym smerom.
Buďte pružní pri práci so zákazníkom
Zrýchlite komunikáciu so zákazníkom dodaním cenovej ponuky v krátkom časovom intervale a zvýšte produktivitu predaja nastavením jednotných procesov pre obchodníkov.
Majte vždy prehľad o aktuálnom stave projektu
Microsoft Dynamics 365 Business Central vám ponúka možnosť rýchlo, ľahko a efektívne riadiť zákaznícke projekty. S Business Central 365 budete môcť zvýšiť produktivitu a súčasne riadiť náklady na projekt.
Robte operatívne rozhodnutia pri riadení projektov
Ako projektový manažér môžete použiť produkt Dynamics 365 Business Central na sledovanie a vyhodnocovanie nákladov pre projekt, ktoré zahŕňa fakturovateľný čas, úlohy, flexibilitu, zdroje, plánovanie atď. a efektívne využívať zdroje projektu.
Zlepšite schopnosť reagovať na požiadavky zákazníka
Nákupné procesy určujú smer pre úspešný rozvoj spoločnosti. Zabezpečte kvalitné dodávky materiálových zásob, podporujte pevné vzťahy s dodávateľmi a znížte materiálové náklady.
Zabezpečením plynulého zásobovania spoločnosti bez nutnosti viazania veľkého objemu finančných prostriedkov zvýšite konkurencieschopnosť Vašej spoločnosti.
Oblasť Riadenie dodávateľského reťazca v Business Central Vám ponúka komplexnú správu záväzkov, riadenie nákupných procesov v spoločnosti.
Analyzujte svoje kľúčové ukazovatele
Manažéri predaja pravidelne analyzujú obrat, predaj, kľúčové ukazovatele výkonnosti predaja. Nákupcov viac zaujíma dynamika objemov nákupu, výkonnosti dodávateľov a nákupných cien. Zatiaľ čo manažéri logistiky/zásob sa zaujímajú o informácie o obrate zásob, analýze pohybu zásob a štatistiku hodnoty zásob. Vedenie spoločnosti sleduje tržby, prognózy predaja a výroby, cash flow a ziskovosť spoločnosti.
Vytvorte si svoje osobný pohľad
Zamerajte sa na svoje kľúčové oblasti (napr. celkový obrat, predané množstvá) a porovnajte tieto údaje s výsledkami z predchádzajúcich období a to všetko v tom istom pohľade, s možnosťou nájsť príčinu problémových oblastí.
Systém ponúka neuveriteľné množstvo zostáv a analytických nástrojov, ktoré Vás podporia robiť rozhodnutia pre rast Vašich pracovných výkonov, pre rast Vašej spoločnosti
Automatizujte výrobné procesy a skráťte dodacie lehoty
Aktuálna situácia na trhu – medzinárodná konkurencia, vysoké náklady na materiály, technologický pokrok, nedostatok pracovníkov – núti výrobcov inovovať a optimálne využívať dostupné zdroje. Automatizujte a zjednodušte svoje výrobné procesy, čím skrátite dodacie doby a uľahčíte si dodržiavanie zmluvných podmienok.
Optimalizujte svoje výrobne kapacity
Pracujte aktívne s dátami z výroby a uvidíte, čo všetko sa dá ešte vylepšiť. Výrobné zákazky vytvorte z objednávky jedným klikom, identifikujte úzke miesta výrobného procesu, pracovné zaťaženie ľudí a strojov, odhadnite dátum dodania na základe plánovacích parametrov – vyrobíte viac a skôr, ako ste očakávali.
Riaďte servisné zákazky
Pošlite technikov na výjazd jednoducho a rýchlo cez aplikáciu Business Central 365. Majte prehľad o stave servisnej zákazky, nákladoch, prioritách servisu a zaťažení jednotlivých technikov.
Riaďte servisné zmluvy
Využívajte funkčnosť servisných zmlúv a už nikdy nezabudnete na pravidelné servisné prehliadky jednotlivých zariadení u zákazníka. Zaznamenajte si na zmluvu dohodnutú cenu, úrovne zliav, pravidelnú frekvenciu fakturáciu a udržiavajte vzťahy s Vami zákazníkmi.
Evidujte predmety servisu
Evidujte všetky zariadenia, na ktoré poskytujete záruku, servis, náhradné diely, povinnú dobu odozvy voči zákazníkovi, vo vzťahu k servisným objednávkam alebo servisným zmluvám.
Majte svoj sklad pod kontrolou
Sklad je jedným z najnákladnejších prvkov spoločnosti. Znížte náklady skladov pri zachovaní optimálnych zásob pre výrobu alebo predaj Vašich výrobkov.
Zabezpečte si skladové hospodárstvo pre plynulý chod Vašich obchodných a výrobných procesov, dodržiavajte dodacie doby a harmonogramy dodávok vašim zákazníkom.
Majte komplexný prehľad o nákladoch, zásobách na sklade, čím výrazne zlepšíte svoju solventnosť a riadenie financií vo Vašej spoločnosti.
Optimalizujte svoje skladové priestory, automatizujte spôsob príjmu materiálu, vychystávanie dodávok zo skladu v súčinnosti s výstupnou kontrolou využitím čítačiek, čiarových alebo QR kódov. Buďte promptní a získajte výhodu pred konkurenciou.
Zjednodušte si prácu s cestovnými príkazmi
Modul Cestovné príkazy umožňuje zadávanie, evidenciu, tlač a vyúčtovanie tuzemských pracovných príkazov so všetkými náležitosťami podľa platného zákona o cestovných náhradách.
Všetky údaje pod kontrolou na jednom mieste
Úspora času pri zadávací a spracovaní cestovných príkazov
Výhody Dynamics 365 Business Central
- Nástupca systému Microsoft Dynamics NAV so známym, no ešte viac vylepšeným rozhraním, ktoré už teraz viete používať
- Jednoduché používanie a prehľadné zobrazenie informácií
- Rýchla implementácia a ľahká konfigurácia
- Bezpečné pripojenie k všetkým firemným údajom a dokumentom
- Jednoduché pripojenie kedykoľvek a odkiaľkoľvek priamo cez webový prehliadač bez nutnosti využitia Remote desktop alebo VPN pripojenia
- Po prihlásení sa do vlastného účtu prístup k všetkým údajom a aplikáciám
- Možnosť rozšírenia dostupných služieb prostredníctvom aktivácie ďalších licencií od Microsoftu (Office produkty, OneDrive pre zálohovanie dokumentov, úložisko dát a pod.)
- Ideálne plnohodnotné riešenie pre home office
- Správne rozhodovanie na základe informácií získaných v reálnom čase
- Ochrana údajov a súčasné dodržiavanie noriem a pravidiel GDPR
- Použitie pre širokú škálu priemyselných odvetví
- Jednoduché prispôsobenie potrebám a individuálnym požiadavkám zákazníka
- Úplná integrácia s balíkom Office 365 do ERP systému, ako aj s ďalšími aplikáciami v portfóliu Dynamics 365, napr. Sales and Customer Service, Power BI pre analytické aplikácie a PowerApps pre vlastné aplikácie
Výhody Dynamics 365 Business Central
- Nástupca systému Microsoft Dynamics NAV so známym, no ešte viac vylepšeným rozhraním, ktoré už teraz viete používať
- Jednoduché používanie a prehľadné zobrazenie informácií
- Rýchla implementácia a ľahká konfigurácia
- Bezpečné pripojenie k všetkým firemným údajom a dokumentom
- Jednoduché pripojenie kedykoľvek a odkiaľkoľvek priamo cez webový prehliadač bez nutnosti využitia Remote desktop alebo VPN pripojenia
- Po prihlásení sa do vlastného účtu prístup k všetkým údajom a aplikáciám
- Možnosť rozšírenia dostupných služieb prostredníctvom aktivácie ďalších licencií od Microsoftu (Office produkty, OneDrive pre zálohovanie dokumentov, úložisko dát a pod.)
- Ideálne plnohodnotné riešenie pre home office
- Správne rozhodovanie na základe informácií získaných v reálnom čase
- Ochrana údajov a súčasné dodržiavanie noriem a pravidiel GDPR
- Použitie pre širokú škálu priemyselných odvetví
- Jednoduché prispôsobenie potrebám a individuálnym požiadavkám zákazníka
- Úplná integrácia s balíkom Office 365 do ERP systému, ako aj s ďalšími aplikáciami v portfóliu Dynamics 365, napr. Sales and Customer Service, Power BI pre analytické aplikácie a PowerApps pre vlastné aplikácie
Licencovanie
Dynamics 365 Business Central ponúka 3 úrovne licencovania
Dynamics 365 Business Central Essentials (plnohodnotný používateľ)
obsahuje základné funkčnosti
Rozširuje základné funkčnosti Dynamics 365
Business Central Essentials o
Dynamics 365 Business Central Team Members
(limitovaný používateľ) umožňuje používateľom
- Finančný manažment
- Riadenie vzťahov so zákazníkmi
- Projektový manažment
- Riadenie dodávateľského reťazca
- Operatívy manažment
- Reporting a Analytics
- Výrobu
- Riadenie servisných objednávok
- Čítať údaje v systéme
Dynamics 365 Business Central Essentials (plnohodnotný používateľ) obsahuje základné funkčnosti
- Finančný manažment
- Riadenie vzťahov so zákazníkmi
- Projektový manažment
- Riadenie dodávateľského reťazca
- Operatívy manažment
- Reporting a Analytics
Rozširuje základné funkčnosti Dynamics 365 Business Central Essentials o:
- Výrobu
- Riadenie servisných objednávok
Dynamics 365 Business Central Team Members (limitovaný používateľ) umožňuje používateľom
- čítať údaje v systéme